У Вінниці відбувся День поля, на якому було представлено вражаючу різноманітність техніки - Auto24.
Витончені зразки сільськогосподарської техніки та логістичного обладнання, розташовані в ряд, справляли враження. Значна кількість тракторів підкреслювала задоволення потреб як великих агрокомпаній, так і малих фермерських господарств, а також приватних домогосподарств.
Кормова, зернозбиральна техніка, машини для догляду за рослинами, обслуговування ферм, транспортування врожаю по полях та автомагістралях також були на усі смаки та розмірні групи.
Ознайомтеся також з "Битвою Агротитанів 2024": які машини були представлені на польовій виставці.
Хоча в українському аграрному секторі наразі немає проблем із гігантизмом, потреба у високоефективних машинах, зокрема в сфері збиральної техніки, залишається актуальною.
Величезними розмірами вирізнялися комбайни John Deere та Case. Компанія "РДО Україна", офіційний представник John Deere, продемонструвала найбільшу модель у своїй лінійці - XTIER II9 1100, оснащену 13,6-літровим двигуном, що розвиває потужність у 700 к.с.
Це - машина вагою 100 тонн з можливістю обробки 100 тонн на годину. Жатка вражає своїми розмірами: її ширина досягає 13,7 метра, а ефективна площа обмолоту становить 4 квадратних метри.
Зернозбиральні комбайни John Deere, виконані в зеленому кольорі, та Case, що сяє червоним, на фоні. Джерело: Вінницька ОВА.
Зернозбиральний комбайн Case, хоч і належав до меншого класу, проте вражав своїми розмірами. Як повідомляє Titan Machinery Ukraine, ця модель - Axial-Flow 725, оснащена 11,1-літровим двигуном, що має максимальну потужність 498 к.с.
В цій машині аграрії отримують високу якість збирання зернових. Її забезпечують 4 модулі обмолоту та 4 - сепарації.
Читайте також Тисячі білоруських та російських тракторів підуть під списання
Приємно сприймався найоб'ємніший за корисним обсягом кузова зерновоз TAD, що виготовляється в Волочиську на Хмельниччині.
Вітчизняний завод виробляє кілька моделей напівпричепів та причепів серії Agro. Найбільші зернові самоскиди TAD.Agro 50-3 та TAD.Agro 55-3 мають місткість 50 та 55 куб м. Алюмінієвий кузов на 3-вісному шасі за своєю масою не перевищує 6,5 т, що завдяки легкому матеріалу дозволяє збільшити вантажність.
На верхній частині низькорамного причепа та зерновоза розташований шильдик, що свідчить про українського виробника. Джерело фото: Вінницька ОВА.
Надійність й значний ресурс тут забезпечують використані компоненти відомих світових виробників. Скажімо, вісь до напівпричепа постачають BPW і SAF, пневматичне обладнання - WABCO, світлове обладнання та електрика від WAS.
Ознайомтеся з інформацією про те, як китайські трактори поступово витісняють білоруські у лісовому господарстві та на сільськогосподарських угіддях.
Також у виготовленя причіпних систем долучені компоненти Tridec, Pewag, Rud, Hyva, Jost і т.д. Це лише здалеку продемонстрований на виставці напівпричіп має мізерну кількість деталей та систем. Насправді тут чимала номенклатура, починаючи від вибору шин, не кажучи вже про аксесуари й допоміжну атрибутику.
Кожен зерновозний напівпричіп постачається з усіма потрібними аксесуарами: пластиковий водяний резервуар, інструментальна скринька, противідкатні башмаки та запасне колесо. Крім того, у комплект входить тент для накриття кузова, оснащений механізмом для легкого розгортання та згортання.
Ознайомтеся також: Учні навчального закладу отримали дев'ять тракторів: які плани у них на використання?
Трохи менші зерновози, але вже на самохідному шасі, показав "Авто-Регіон". Його експозиція, як йдеться на сторінці компанії, демонструвала зерновий самоскид Daewoo Maximus з розвантаженням на 3 сторони. Вантажність складає 13 тонн, а об'єм кузова - 22 куб. м.
Також існував дещо більший самоскид Daewoo Novus, що мав заднє розвантаження і міг перевозити до 18 тонн сільськогосподарських вантажів, проте об'єм його кузова складав лише 15 кубічних метрів.
Крім того, для фермерів компанія представила паливозаправник Daewoo Dexen з цистерною об'ємом 5 кубометрів.
На польовому подіумі приймала гостей і компанія DAF Truсks Ukraine. Спеціально до Дня поля вона підготувала агропромисловому комплексу магістральні тягачі для перевезення продукції. В статиці показу демонструвалося дві моделі.
Ознайомтесь також: Прикордонники Волині отримали білоруські трактори та екскаватор на суму 6 мільйонів гривень.
В першому випадку виставили DAF XF 480 FT. Розкішний тягач з новою кабіною та економною силовою лінією привабить можливістю вибору силових агрегатів. Це може бути двигун на 11 або 13 літрів з інтелектуальною АКПП TraXon та безліччю сучасних опцій.
Поруч розташувався DAF XDC 450 FT. Цей автомобіль поєднує в собі всі переваги нової моделі XF, але з підвищеним кліренсом, шинами розміром 315/80 на провідній осі та міцним сталевим бампером. Ця модель забезпечує відмінну прохідність і впевнено справляється з роботою в польових умовах.
Дивіться також: Поліція не змогла зупинити трактор, поки не викликали інший трактор — відео.
Звісно, найширшою була тракторна експозиція, що рясніла відомими брендами. Техніки з палітри землеобробних знарядь у вигляді плугів, лущильників, дискувальних пристроїв, а також причіпних та навісних систем для сівби, обробітку й догляду також було вдосталь.
Жвавий інтерес викликали динамічні покази. Скажімо, компанія "Агріматко-Україна " вивела в поле на демопоказ трактор JCB Fastrac 8330, показавши його у роботі з плугом Voyager C70. Це стало магнітом для відвідувачів протягом усіх днів виставки.
Читайте також: У Києві сталося зіткнення між трактором і тролейбусом: який транспортний засіб виявився більш стійким?
Окрім цього, компанія представила широкий асортимент іншої техніки, починаючи від згаданого потужного JCB Fastrac 8330 до самохідного обприскувача Jacto Uniport 3030, тракторів McCormick S9 та G135, навантажувача JCB 542-70 і закінчуючи ґрунтообробною технікою Gregoire Besson Оксітан Т60.
Зображення: Вінницька обласна військова адміністрація
Офіційний дистриб'ютор сільськогосподарської техніки Deutz Fahr з представництвами в Вінницькій та Кіровоградській областях з 2024 року компанія ASACON демонструвала трактор Deutz Fahr 4100 W потужністю 110 к.с., що є добротною заміною білоруським МТЗ.
Ознайомтеся також: На українських полях незабаром з'являться роботизовані трактори.
Автоматизоване водіння техніки також було представлено, хоча ця тема для українських аграріїв перебуває десь на початковій стадії не стільки впровадження, скільки вивчення. Компанія AgroKar використала майданчик Дня поля для просування системи автоматичного рульового керування FJ Dynamics AT2.
Зображення: Вінницька обласна військова адміністрація
Тут пропонується поєднання технологій GNSS та RTK. Це забезпечує надзвичайну точність до 2,5 см між проходами, незалежно від контурів та рельєфу поля. Як результат, зменшуються виробничі витрати, підвищується комфорт та безпека роботи механізатора.
"Такі заходи відкривають нові горизонти в розумінні диверсифікації виробництва та переробки сировини, щоб забезпечити нашим продуктам реальну високу додану вартість, а не просто функцію сировини. Це чудова можливість для налагодження контактів, обміну знаннями та пошуку інструментів для вдосконалення виробничих процесів", - зазначила Наталя Заболотна, перша заступниця начальника Вінницької ОВА.