З метою впливу на виборчий процес в США та послаблення підтримки України, було заблоковано 32 домени, що поширювали російську пропаганду. | УНН


Міністерство юстиції США заблокувало 32 веб-домени, які використовувалися Росією для маніпулювання громадською думкою американців. Ці домени займалися поширенням пропаганди з наміром вплинути на вибори в США та в інших державах.

Міністерство юстиції США здійснило блокування 32 веб-доменів, які російський уряд використовував для маніпуляцій із громадською думкою в Сполучених Штатах. У повідомленні відомства зазначається, що ці домени експлуатувалися такими організаціями, як АНО МЦ "Діалог", компанією "Structura" та Social Design Agency (SDA), повідомляє УНН.

Згідно з інформацією Міністерства юстиції США, російські підприємства Social Design Agency (SDA), Structura National Technology (Structura) та ANO Dialog, які діють під контролем Адміністрації президента Росії, зокрема під наглядом першого заступника керівника Адміністрації Сергія Кірієнка, використовували зазначені домени, зокрема, для "потайного розповсюдження прокремлівської пропаганди, що має на меті зменшення міжнародної підтримки України, зміцнення проросійських політичних інтересів та впливу на виборців у США та інших країнах, зокрема під час президентських виборів у США у 2024 році".

"Міністерство юстиції вилучає 32 інтернет-домени, які російський уряд і спонсоровані російським урядом суб'єкти використовували для участі в таємній кампанії з втручання та впливу на результати виборів у нашій країні", - заявив генеральний прокурор США Меррік Б. Гарланд.

Згідно з інформацією, що міститься у наших судових документах, найближче оточення президента Володимира Путіна, зокрема Сергій Кірієнко, надало завдання російським PR-компаніям займатися просуванням дезінформації та державних наративів в рамках кампанії впливу на президентські вибори в США у 2024 році. Внутрішній документ, підготовлений Кремлем, вказує на те, що мета цієї кампанії полягає в досягненні вигіднішого для Росії результату на виборах. Сайти, які ми сьогодні закриваємо, були переповнені пропагандистським контентом, створеним Кремлем для ослаблення міжнародної підтримки України, зміцнення проросійських позицій та впливу на виборців у США та інших країнах. Наші сьогоднішні дії чітко демонструють, що Міністерство юстиції рішуче протистоятиме і зупинятиме спроби російського уряду або будь-яких інших зловмисників втручатися у вибори та підривати нашу демократичну систему.

"... Російська Федерація продовжує залишатися головною іноземною загрозою для наших виборів", - підкреслила заступник генерального прокурора Ліза Монако. "За вказівкою путіна, російські компанії SDA, Structura та ANO Dialog застосовували методи кіберсквотингу, створюючи фальшиві особистості та профілі, щоб таємно просувати сфабриковані наративи, розроблені штучним інтелектом, у соціальних мережах. Ці дезінформаційні кампанії були спрямовані на конкретні демографічні групи в США та регіони, в розумній спробі підірвати наші вибори. Наша країна потребує виборів, які не піддаються іноземному втручанню, і ми продовжимо наші зусилля з викриття іноземного шкідливого впливу та захисту нашої демократії, не піддаючись страху чи упередженням".

"Сьогоднішня заява висвітлює масштаби операцій, які здійснює російський уряд, та їхню залежність від сучасних технологій штучного інтелекту для поширення дезінформації", -- зазначив директор ФБР Крістофер Рей. "Компанії, що діють під контролем російської влади, створили веб-ресурси, щоб обманом залучити американців до споживання пропаганди. Захоплюючи ці сайти, ФБР чітко демонструє світові, що представляють собою спроби Росії втрутитися в наші вибори та вплинути на суспільство. ФБР продовжить співпрацю з нашими партнерами, щоб викрити та зупинити ці приховані кампанії впливу".

Давайте додамо.

Розслідування проводить ФБР у Філадельфії. Агентство визнало, що ці домени входили до складу кампанії дезінформації, яка отримала назву "Операція 'Доппельгангер'".

Самі домени являли собою або власні медіабренди, або створювалися за принципом кібесквоттингу (імітація сайту іншої людини або компанії). Для залучення аудиторії застосовувалася платна реклама в соцмережах або публікація посилань на домени через створені від імені громадян США акаунти, а також піар у "впливових осіб по всьому світу". Передбачається, що поширення інформації також використовувалися передові технології у сфері ШІ.

Related posts