Lotus Theory 1: зображення, опис, технології - Auto24
На жаль, ймовірність того, що Theory 1 потрапить у виробництво, є дуже низькою, якщо не сказати, що її зовсім немає. Це всього лише візуалізація концепцій нових технологій та інновацій, які Lotus планує впроваджувати у своїх майбутніх продуктах.
Він закладає основу для "Теорії лотоса", новим духом дизайну компанії, зосереджений на трьох основних напрямках: цифровому, природному та аналоговому.
Також цікаво український дизайнер показав власний концепт-кар Leleka
Теорія 1 здатна підлаштовуватися під вимоги водія, забезпечуючи "оптимальний водійський досвід". Автомобіль має унікальні двері, центрально розташоване сидіння та потужність 986 кінських сил при вазі всього 1600 кг. Внутрішнє оздоблення включає інноваційну "систему водія" під назвою LotusWear, яка дозволяє кожному пасажиру насолоджуватися індивідуально налаштованим досвідом.
Система використовує новітній "адаптивний м'який і легкий роботизований текстильний матеріал", що дозволяє автомобілю взаємодіяти з водієм і пасажирами через надувні капсули, розташовані на сидіннях і кермі. Це забезпечує тонкі підказки завдяки персоналізованому тактильному зворотному зв'язку. Інноваційний проект LotusWear був реалізований у співпраці з компанією MotorSkins, стартапом, що спеціалізується на розробці текстильних технологій для переносної робототехніки в повсякденному житті. Це перший випадок, коли їхні напрацювання були впроваджені в автомобільну галузь.
Надруковані на 3D-принтері підголівники з решітчастою структурою виготовлені у партнерстві з глобальною компанією з технологій 3D-друку Carbon. Частина підголівника фактично інтегрована з аудіосистемою, розробленою у співпраці з KEF. І останнє, але не менш важливе, це LotusWear Technology Line, "смуга" всередині та зовні автомобіля, яка включає в себе технологію OLED і 360-градусний набір датчиків для автономного водіння компанії.
Останній оснащений автономними функціями 4-го рівня завдяки чотирьом розгорнутим LiDAR-системам, шести HD-камерам, а також комбінації міліметрових радарів, які працюють на далеких і близьких відстанях.
До речі, науковці виявили метод, який дозволяє обійти систему радарів в автомобілях.
Що стосується технічних характеристик, Lotus Theory 1 має шини Pirelli P Zero Elect, максимальну потужність 1000 к.с. (986 к.с.) із запланованою максимальною швидкістю 320 км/год (199 миль/год) і запасом ходу 402 км або 250 миль WLPT через акумулятор ємністю 70 кВт/год.
Безумовно, концептуальний електромобіль акцентує увагу на легкості та екологічності — він виготовлений з переробленого скла, має кузов зі целюлозного композиту та полікарбонату, а також шасі з вторинного вуглецевого волокна. Всі ці елементи забезпечують вагу менше ніж 1600 кг, що дозволяє досягати швидкості 100 км/год за менш ніж 2,5 секунди.