В Україні впроваджують автоматизовану систему для розсилки повісток: що слід знати.
Повістку можна буде створити у реєстрі "Оберіг".
У Міністерстві оборони України працюють над розробкою функціоналу, який допоможе автоматизувати процес вручення повісток.
Про це розповів начальник Управління інформаційних технологій Міністерства оборони України Олег Берестовий у DOU Podcast.
Згідно з висловлюваннями Берестового, на даний момент повістки оформляються вручну та друкуються. Після цього їх отримує керівник ТЦК, який зобов'язаний підписати документацію та поставити печатку, а потім повістки розносять. Берестовий зазначає, що такий порядок дій є неминучим.
"З цією метою ми реалізували нову функцію, яка дозволяє генерувати повістки безпосередньо в реєстрі "Оберіг". Тепер їх можна підписувати електронним підписом керівника ТЦК, не роздруковуючи документи на місці. Всі повістки автоматично відправляються на централізовану друковану станцію, звідки їх доставляє Укрпошта. Ми також отримуємо інформацію про статус доставки: чи була повістка вручене, чи загублена, а також скільки часу знадобилося для доставки", - зазначив представник влади.
Він підкреслив, що цей процес буде відкритим, і "це надасть військово-політичному керівництву більш актуальні дані, ніж ті, що є на сьогодні".
"Відповідно, коли ти підписуєш електронним підписом цю повістку, то там не буде якоїсь закарлючки-підпису. І ти маєш бути впевненим, що тобі не надіслали якийсь фішинг абощо, а що дійсно твій ТЦК підписав цю повістку. Тому в Резерв+ буде функція: як через сканер QR можна буде перевірити чи дійсно начальник ТЦК підписав цю повістку, чи вона законна, валідна, легальна і її ніхто інший не підписав по дорозі до автобусної зупинки", - пояснив Берестовий.