Voestalpine реалізує свій німецький металургійний підрозділ Buderus Edelstahl.


Австрійська voestalpine завершила переговори про продаж німецької дочірньої компанії Buderus Edelstahl. Про це йдеться в повідомленні групи.

Інвестиційна компанія Mutares стала новим власником підприємства, розташованого в місті Вецлар, що в федеральній землі Гессен. Сторони угоди вирішили не розкривати деталі фінансової сторони продажу. Завершення угоди планується до кінця четвертого кварталу цього року, але вона ще має отримати зелене світло від необхідних антимонопольних органів.

Згідно з інформацією, продаж Buderus Edelstahl дозволить підрозділу високоефективних металів voestalpine зосередити увагу на технологічно складних продуктах. Це також призведе до зменшення частки виробництва стандартизованої інструментальної сталі та високоякісної машинобудівної сталі, які піддаються зростаючому тиску цін через посилення конкуренції з-за меж Європи.

"Ми інтенсивно шукали інвесторів, спілкувалися з багатьма компаніями та досліджували різноманітні варіанти. З Mutares ми знайшли престижного інвестора з великим досвідом управління компаніями в періоди трансформації, щоб прийняти Buderus Edelstahl. Продаж спрямований на оптимізацію продуктового портфоліо підрозділу High Performance Metals Division,

що зміцнить його позицію на світовому ринку в довгостроковій перспективі", - зазначив Герберт Айбенштайнер, гендиректор voestalpine AG.

Йоганнес Лауманн, директор з інформаційних технологій Mutares, зауважив, що з придбанням Buderus Edelstahl компанія ще більше зміцнює свій інженерно-технологічний сегмент у сфері сталевих компонентів і забезпечує власну сталеву базу.

Buderus Edelstahl входить складу voestalpine AG з 2007 року, є провідним виробником високоякісної стандартної та спеціальної сталі, продукція в основному використовувалася у виробництві транспортних засобів, установках і машинобудуванні, а також у конструюванні інструментів і форм.

Нагадаємо, voestalpine Group оголосила про реорганізацію своїх німецьких підприємств із виробництва автокомпонентів через зміни на ринку та зниження попиту.

Заводи в Деттінгені, Шмелльні, Швебіш-Гмюнді та Бьомкірху об'єднаються в одну мережу з вузькою спеціалізацією кожного підприємства. Однак завод у Біркенфельді буде закритий через фінансові труднощі.

Related posts