Твердотільні акумулятори від Mercedes і Factorial: запас енергії на 80% більший, вага на 40% легша.
Mercedes-Benz і Factorial оголосили про запуск нової твердотільної батареї для електричних автомобілів. Варто зазначити, що в 2022 році Mercedes, Hyundai та Stellantis вклали $200 млн у Factorial, що дозволило Mercedes зайняти лідируючі позиції в цій інноваційній технології.
Нова акумуляторна система розроблена на основі технології FEST (Factorial Electrolyte System Technology), яка є інноваційним методом виробництва твердих елементів. Перші екземпляри були передані компанії Mercedes цього літа.
Нова архітектура батарей покращує запас ходу на 80%, зменшує вагу на 40% і розмір на 33% порівняно з поточною технологією створення акумуляторів. Вона також безпечніша. Електроліти працюють при температурі понад 90°C, що може усунути потребу в системах охолодження.
Нова акумуляторна технологія обіцяє досягти енергетичної щільності 450 Вт·год/кг, що є суттєвим покращенням у порівнянні з 300 Вт·год/кг, які пропонують інші компанії. Mercedes-Benz впевнені, що завдяки цій розробці їх електромобілі зможуть проїжджати більше 966 км без підзарядки.
Твердотільні акумулятори набули великої популярності в останній час. Китайські компанії вже продемонстрували свої попередні розробки, а MG має намір вивести свою технологію на ринок у 2025 році. Toyota також анонсувала роботу над твердотільними батареями. У світлі оголошень інших виробників, технологія Factorial виглядає досить сильною конкуренткою.
Однак, стартові версії від Mercedes та Factorial планується представити на ринку до завершення цього десятиліття.