PrivateLabel-2024: Інноваційні напрямки у сфері ВТМ – український та міжнародний досвід – Delo.ua


Якщо ваша компанія входить до топ-10 підприємств своєї галузі, якщо вона свідомо будуєте "білий бізнес" та чесно платить податки задля підтримки держави -- запрошуємо взяти участь у проєкті "Економічна відповідальність: Топ платники податків 2024"

5-6 вересня в Києві відбулася щорічна, 16-та за рахунком Міжнародна конференція "PrivateLabel-2024: Нові вектори в розвитку ВТМ -- український та зарубіжний досвід".

Свою серію виступів відкрила Марина Забарило, генеральна директорка Consumer Panel Services GfK. Вона представила аналіз під назвою "Що обирає споживач: власні торгові марки чи брендові продукти — тенденції в Україні та за кордоном".

Ірина Сивак, керівниця компанії СТРАТЕГ Україна, поділилася своїми думками на тему "Взаємини з клієнтами та лояльність до бренду: стратегії залучення і утримання споживачів". У своїй доповіді вона наголосила на критичній важливості усвідомлення потреб споживачів та розробки продуктів, які б максимально їх задовольняли.

Ірина Громова, директорка з маркетингу компанії Art Nation Loyalty, представила свою доповідь під назвою "Гейміфікація для стимулювання продажів: приклад 'Гусь Призолов'". У своєму виступі вона поділилася унікальним підходом до програм лояльності, акцентуючи увагу на використанні елементів гейміфікації. Проєкт "Гусь Призолов" ілюструє, як гейміфікація може слугувати ефективним інструментом для підвищення продажів та залучення нових клієнтів.

Сесію продовжила Альона Руденко, комерційна директорка бренду "Наша Сила". Її виступ був озаглавлений "Наша Сила: шлях від ВТМ до популярного бренду". Спікерка наголосила на досягненнях українського бренду в умовах жорсткої конкуренції. Вона зазначила, що "Наша Сила" має понад 20-річний досвід на ринку і пропонує споживачам продукцію високої якості, порівняно з відомими міжнародними брендами в аналогічному ціновому сегменті.

Яніна Денисовець, менеджерка з продажу в Групі компаній "Рентсофт", представила доповідь на тему "SaaS BAS: ефективне управління бізнесом в умовах енергетичної нестабільності". У своєму виступі спікерка підкреслила критичну значущість впровадження хмарних технологій для підприємств, особливо в контексті енергетичних коливань, які можуть суттєво вплинути на продуктивність та фінансові показники компаній.

Олексій Шеремет, керівник відділу ринку алкоголю та продуктів харчування компанії Freight Transport Partner, представив доповідь на тему "Private Label — за межами кордонів". У своїй промові він підкреслив значення ефективної логістики для зростання експортних продажів. Спікер також ознайомив слухачів із сучасними тенденціями імпорту та можливостями розширення співпраці з Китаєм, акцентуючи увагу на тому, що логістика є ключовим фактором формування конкурентоспроможності товару на ринку.

Презентація Максима Туренко, комерційного директора компанії SHERIFF, отримала назву "Новий погляд на".

Антон Степанюк, один із засновників та директор з маркетингу першого українського кулінарного додатку Culinara, презентував свою роботу під назвою "Culinara — перший український кулінарний додаток. Ідея, розробка, співпраця". У своїй доповіді спікер детально розповів про процес створення цього унікального кулінарного застосунку, який можна порівняти з Netflix у світі гастрономії. Culinara надає доступ до понад 1000 відеорецептів, які відповідають різним смакам, і були підготовлені професійними шеф-кухарями з України та з-за кордону.

День завершився урочистою церемонією нагородження національної премії.

Переможцями стали:

Данило Іванов, менеджер з розвитку проектів у компанії Listex, представив доповідь на тему "Оптимізація цифрового контенту: як Hero Image, Lifestyle Image та 3D-Image сприяють підвищенню ефективності просування власних брендів на цифрових платформах".

Дмитро Борисов, комерційний директор, Linkos Group, розповів про "Еволюцію електронного документообігу в Україні. е-ТТН як новий етап розвитку".

Олена Дзюбан, менеджер з успіху бізнесу в компанії PlanoHero, у своїй презентації "Від полиці до прибутку: 8 кроків до успішного мерчандайзингу" підкреслила значення якісного мерчандайзингу для збільшення попиту на товари в ритейлі.

Андрій Гавриленко, комерційний директор компанії "Асоціація Регіональних Мереж" (АРМ), поділився інформацією про "Переваги та можливості, які АРМ надає потенційним постачальникам для роботи з роздрібними мережами, що є членами асоціації".

B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає учасників конференції з набутими знаннями і новими знайомствами.

Дякуємо ЗМІ за підтримку: Interfax, АгроЛюкс, Харчові технології, 44.ua Depo, Dsnews.ua, Marketer, Agronews, Agroter, Agrostory, Worldexpo, Open4business, Igate, Fixygen, Агронавт, Delo.ua

Партнерами конференції стали компанії:

Основний Партнер - STRATEG

Батарейки НАША СИЛА - Ваш Надійний Співпартнер.

IT Партнер - Асоціація Бізнес Автоматизаторів

Головний партнер з міжнародної доставки вантажів - Freight Transport Partner

Трансформаційний Партнер - EALC можна перефразувати як: "Партнер з трансформації - EALC".

Офіційний Партнер з безпеки- Sheriff

Партнер з пакувальних рішень - Istok

Партнер у сфері постачання високоякісних продуктів харчування — компанії Бестком Дистриб'юшн та Isstormur International.

Інноваційний партнер - Фреш Айдіес

Кулінарно-освітній медіа-партнер - Culinara.

Сервісна компанія з експертизи - Асоціація Регіональних Мереж

Водний Партнер - Моршинська - щоденне природне відновлення та збереження гідробалансу.

Related posts