Єдина мета: український бренд brabrabra звертається до бізнесів з пропозицією об'єднати зусилля для підтримки жінок-військовослужбовців
Як компанії підтримують ініціативу brabrabra з постачання жінок, які служать в армії, зручною білизною
Український бренд brabrabra організовує збір 5 млн грн для постачання спеціалізованої білизни 10 тисячам жінок, які служать у Збройних силах та виконують завдання в складних бойових умовах. На даний момент зібрано 255,9 тис. грн. У ЗСУ служать понад 70 тисяч жінок, з яких близько 6 тисяч перебувають на передовій. Комплекти білизни в першу чергу призначені для жінок, які знаходяться на передовій.
Існує безліч способів, як бізнеси можуть підтримати збір коштів і військовослужбовиць. Це можуть бути пожертви, відрахування від проведених заходів, активностей, акцій, продажу спеціальних товарів тощо.
Наприклад, серед партнерів ініціативи є студія балету та стретчингу для дорослих Mary Ballet, яка виділяє 20% від свого прибутку з щотижневих занять зі стретчингу на свіжому повітрі у Києві та Львові. Бренд домашнього одягу та текстилю Leglo об'єднав зусилля з Karpatia та Spilne Art, передавши 40% від продажів у березневі святкові дні. Івент-агенція ARENA CS спрямувала зібрані кошти від благодійної ініціативи своїх співробітників до 8-го березня. Школа іноземних мов Futurist також зробила свій внесок, долучившись донатом.
Головним пріоритетом бренду залишається незмінна турбота про фізичне та моральне благополуччя українок, забезпечення підтримки жінок на кожному етапі їхнього життя.
Ініціатива brabrabra виникла в партнерстві з представництвом в Україні одного з найбільших світових рекламних холдингів Havas Ukraine. Її підтримують рух Veteranka та соціальна ініціатива Arm Women Now. На першому етапі кампанії була створена лімітована колекція brabrabrave для цивільних -- оливкові топ і трусики, купуючи які кожна жінка в тилу могла долучитися до забезпечення зручною білизною військових. З кожної покупки одного лімітованого комплекту дві захисниці отримували по комплекту спеціальної білизни (один від клієнтки та один -- від компанії). Упродовж лютого-травня 2024 року через фонди захисниці отримали перші 445 комплектів білизни.
Особливий набір неможливо купити ні в студіях, ні на вебсайті. Захисниці отримують спеціальну білизну безкоштовно лише через партнерські фонди.
З серпня 2022 року команда brabrabra, використовуючи свій багаторічний досвід у створенні комфортної та безпечної для жіночого здоров'я білизни, розпочала розробку спіднього спеціально для військовослужбовиць. Протягом року вони створювали ідеальний комплект, який би враховував усі потреби захисниць. У процесі роботи команда активно співпрацювала з жінками, які воюють на передовій, передаючи їм експериментальні комплекти та збираючи зворотний зв'язок для впровадження покращень. В останньому опитуванні взяли участь 113 жінок-військових.
"За нами залишилися численні різноманітні зразки та прототипи білизни. Велика кількість зразків виявилася не підходящою для бойових умов з різних причин. Процес створення комплекту був далеко не простим. Ми усвідомлюємо, скільки зусиль іноді необхідно докласти, щоб надати допомогу," — зазначає керівниця Лабораторії білизни brabrabra Вікторія Качевська.
Лабораторія білизни зосереджена на забезпеченні інклюзивності кожної колекції, розробляючи трусики з різноманітними формами та посадками, а також бра з великою розмірною сіткою та врахуванням різних параметрів грудей. Саме в цій лабораторії, на основі детальних досліджень, була створена білизна для українських військовослужбовиць. На сьогоднішній день аналогічної білизни від brabrabra не існує ні в Україні, ні в жодній армії світу.
Комплект "Одна за одну" для жінок-військових включає топ та дві пари трусиків зі щільним плетінням. Матеріал, приємний на дотик і що облягає фігуру, виготовлений з 93% поліаміду та 7% еластану. Завдяки таким складникам комплект швидко висихає і має високу стійкість до зносу. Експерти brabrabra, ґрунтуючись на результатах проведених досліджень, свідомо обрали альтернативу бавовні.
Білизна виготовляється шляхом плетіння на круглов'язальній машині, що забезпечує чудову вентиляцію, ефективно відводячи вологу та тепло назовні. Чашки та розмір топа підлаштовуються під індивідуальні контури тіла власниці. Бра не має каркасів та додаткових швів, які зазвичай використовуються для покращення посадки. У моделі від бренду brabrabra, ця задача вирішується за рахунок ущільнення певних зон бюстгальтера: навколо грудей та на спині. На грудях і по низу спинки використовується м'яке кулірне переплетення.
У бретелях застосовано щільніше і менш еластичне переплетення, щоб запобігти їх розтягуванню під час використання. М'яка двошарова чашка забезпечує підтримку грудей без каркасів. Виріб оснащений знімними вкладишами для захисту сосків. Еластичний пояс, виготовлений з двох шарів еластичної тканини, робить бра максимально комфортним і майже невідчутним на тілі.
Весною 2024 року стартував збір коштів на пошиття 10 тисяч комплектів білизни. Собівартість одного комплекту складає 586 гривень. Всі витрати на пакування та логістику бере на себе компанія brabrabra, а військовослужбовиці отримають білизну безоплатно. Таким чином, пожертва у розмірі 5860 гривень забезпечить 10 українських захисниць комфортними комплектами білизни, а внесок у 17580 гривень допоможе 30 жінкам-військовим.
Бренд brabrabra вважається засновником руху турботи про здоров'я жінок і їхній комфорт. Його команда першою в Україні підняла на високий рівень питання комфорту жінки і турботи про її здоров'я, наважилася зламати розповсюджений стереотип про те, що білизна -- це лише про красу та сексуальність. Команда brabrabra не розділяє якість білизни, її інноваційність і красу. Переконані, що одне не має виключати іншого, лише доповнювати. Цінності та філософію команда бренду транслює через Школу білизни, яка створена, аби навчити кожну правильного підбору, турботи про власне фізичне та ментальне здоров'я.
Першими в Україні brabrabra запустили програму брафітингу -- добір білизни, під час якого враховуються всі особливості фігури. Нерідко під час підбору білизни жінки не враховують антропометричних особливостей своїх грудей та обирають модель і посадку бра згідно з власними уподобаннями. Це важливо, адже доведено: якщо не змінити статистику помилок у визначенні жінками свого розміру, то показники захворювань на рак молочної залози серед українок зростатимуть.
Як він зазначив, було здійснено низку великих досліджень щодо впливу бюстгальтерів на здоров'я жіночих грудей. Наприклад, оглядова стаття "Bra fitting and breast health: A review of the literature" від 2015 року. Ці дослідження показали, що невідповідний розмір та конструкція бюстгальтера можуть призводити до дискомфорту і, в деяких випадках, до більш серйозних проблем.
brabrabra вже тривалий час співпрацює з мамологами та гінекологами, враховуючи їхні рекомендації та настанови при розробці комфортної жіночої білизни. З 2021 року бренд організовує серію навчальних заходів для партнерів та у загальноосвітніх школах. Дівчатам розповідають про білизну, процес її створення та вплив на здоров'я. Завдяки участі в цих заняттях школярки навчаються вибирати перший бра, який не шкодить їхньому здоров'ю та залишається невідчутним на тілі протягом дня.
Команда brabrabra проводить збір спільно з українськими небайдужими бізнесами, забезпечивши майже 10 тис. військовослужбовиць комфортною білизною "Одна за одну" і надалі розвиватиме ще більше колаборацій, що транслюватимуть суспільству важливі речі. Головним пріоритетом бренду залишається незмінна турбота про фізичне та моральне благополуччя українок, забезпечення підтримки жінок на кожному етапі їхнього життя.. Слідкувати за перебігом ініціативи, новими партнерами, що долучилися, можна на сайті бренду.