Китайська компанія SVOLT оголосила про закриття своїх заводів з виробництва акумуляторів у Європі, починаючи з 2025 року | УНН


SVOLT Energy Technology зупиняє виробництво акумуляторів для електрокарів у Європі та закриває свої дочірні підприємства в Німеччині. Компанія вирішила згорнути інвестиційний проект на суму €2 млрд через значні витрати та торговельні суперечки.

Лідер у виробництві компонентів для електричних автомобілів зменшує обсяги виробництва через торговий конфлікт. Цю інформацію повідомляє Nikkei Asia, згідно з даними УНН.

Елементи

Відомий китайський виробник автомобільних акумуляторів SVOLT Energy Technology планує закрити свої виробничі потужності в Європі, а також дочірні компанії в Німеччині, починаючи з січня 2025 року. На даний момент не оголошено, скільки співробітників буде звільнено.

Офіційно оголошено, що причиною є надмірна вартість проєктів для компанії, яка вже стикається з фінансовими труднощами.

Проте, у публікації підкреслюється, що закриття компанії SVOLT стане ще одним свідченням того, як китайські підприємства зменшують свою присутність на європейському ринку в умовах загострення торгових суперечок та зниження обсягів продажів.

Контекст

SVOLT, який раніше входив до складу Great Wall Motor, оголосив у 2019 році про плани відкриття своєї першої міжнародної виробничої бази та науково-дослідницького центру в Європі. Загальні інвестиції в цей проект становили близько 2 мільярдів євро. Компанія планувала звести два заводи в Німеччині: один для виробництва акумуляторних модулів і блоків у Саарі, а інший для виготовлення осередків у Бранденбурзі. SVOLT намірялася створити на європейському майданчику акумулятори з загальною ємністю 24 гігават-годин. Проте будівництво цих заводів було призупинено.

Нагадаємо

Європейська комісія ввела тимчасові компенсаційні мита на імпорт акумуляторних електромобілів з Китаю, які коливаються в межах від 17,4% до 37,6%. Проте нові мита не діють на гібридні автомобілі, що надає китайським виробникам можливість продовжувати реалізацію частково електричних моделей в Європі за зниженими ставками. Водночас вони все ще стикаються з конкурентами з європейського ринку в цьому сегменті.

Related posts